close
更新部分: 不怕閃光的人 請按此: Paul的秘密基地




2/12 講著講著竟然兩個人都不高興了起來
這要怪我們都認識彼此的過去... ==
然後不高興的情緒累積越來越多
到最後我很悶 悶到不想講話
他就說'那像我們現在這樣 講也講不出個所以然
然後待會明知一定會不高興的睡不著
可是還是這樣柠著...."
也不知道哪來的力量
我就跟他說 "唱歌給我聽~"
他停頓了一下 就唱起"Simple Man"
沒聽過這首歌的我
從頭到尾都聽不懂他在唱什麼
只覺得三五不成調 然後忍不住笑了出來...
唱完 他說"那不然唱什麼呢?!"
我說"Sometimes when we touch"

那是一首我們在他車上聽到的歌
當時覺得這首歌夾在新的歌之間 好突兀喔~
我還為此笑他了一下
誰知 昨天他一開口唱這首歌
我的眼淚帶著很多的感動跟愧疚
滴滴答答地掉了下來...
他說這是他第一次半夜唱歌
然後說我總是有一種很神奇的力量
有時講不下去的時候
總是可以三言兩語一下就好像又都沒事了...
然後接著是一連串的道歉....
我說 這是我第一次半夜有人唱歌給我聽...
接著換我一連串的道歉....

總是有一種很神奇的力量
讓我即使跟他有任何不愉快
一下子就沒事了....
我希望我還會一直擁有這樣神奇的力量....

P.S. 剛剛我一面po文章時
他一面跟我MSN
我說 '看吧 我就說你條件很好'
他說 '條件好也是因為你適合 你值得"
換我又感動地想哭..... XD

Sometimes when we touch 歌詞:

You ask me if I love you
And I choke on my reply
I'd rather hurt you honestly
Than mislead you with a lie
And who am I to judge you
On what you say or do?
I'm only just beginning to see the real you

And sometimes when we touch
The honesty's too much
And I have to close my eyes and hide
I wanna hold you til I die
Til we both break down and cry
I wanna hold you till the fear in me subsides

Romance and all its strategy
Leaves me battling with my pride
But through the insecurity
Some tenderness survives
I'm just another writer
Still trapped within my truth
A hesitant prize fighter
Still trapped within my youth

And sometimes when we touch
The honesty's too much
And I have to close my eyes and hide
I wanna hold you til I die
Til we both break down and cry
I wanna hold you till the fear in me subsides

At times I'd like to break you
And drive you to your knees
At times I'd like to break through
And hold you endlessly

At times I understand you
And I know how hard you've tried
I've watched while love commands you
And I've watched love pass you by

At times I think we're drifters
Still searching for a friend
A brother or a sister
But then the passion flares again

And sometimes when we touch
The honesty's too much
And I have to close my eyes and hide
I wanna hold you til I die
Til we both break down and cry
I wanna hold you till the fear in me subsides




arrow
arrow
    全站熱搜

    cindymomo 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()